Digital Tillväxt

Innehåll från Omniarch INSIKT kategoriserat under digital tillväxt.

Konverteringsoptimering är en förstärkning av kundupplevelsen och främjar konverteringsgraden i din e-handel

Du som är i färd med att besluta kring hur produktsidor ska se ut, du måste läsa klart hela den här artikeln om konverteringsoptimering. Det finns nämligen en chans att du fortfarande har konverteringsoptimering orörd, längst ner på din to-do i Trello, en uppgift att ta tag i efter att produktsidans layout och innehåll är […]

4 CRO-tips för ökad konverteringsgrad

Verka för ökad konverteringsgrad på produktsidorna. Vi ger dig fyra förslag som du kan använda direkt och som kan fungera som inspiration till större satsningar.

Framgångsfaktorer på digitala tillväxtresor

Omniarch är experter på att skapa förutsättningar för och att genomföra digitala tillväxtresor. Vår digitala analys ligger ofta till grund för det gedigna arbete som följer. Idag vill vi dela med oss av tre framgångsfaktorer, som vi sett gång efter annan vara avgörande för om tillväxtresan ska bli lyckad.

Episerver Nordic / Omniarch om konsumenttrender 2020

Webbinarium: Data-baserad rapportering av e-handelns konsumenttrender med 2020 års perspektiv och blickar mot digital tillväxt i framtiden.

9 CRO-tips för produktsidor

Ta del av våra nio tips om vad vi ser som elementära egenskaper på sidor där kunden kan köpa produkter.

Vi lyfter fram fem operations-fokuserade tips inför Black Friday och XMAS till dig som e-handelsaktör. Detta är saker som vi ser som viktiga att optimera för och ta höjd inom.

Se upp för kobra-effekten när ni skalar er e-handel

Den spanske filosofen George Santayana har en gång sagt att: “Those who do not learn from history are doomed to repeat it”. Att lära sig av tidigare misstag kan tyckas vara en självklarhet men ändå är det så svårt.