Är du redo att förstå vad som egentligen pågår på din sajt?
Lär dig mer om beteende- och användaranalys! Bli inspirerad till att skapa bättre kundresor för dina användare. Endast 100 platser - anmäl dig här!
Lär dig mer om beteende- och användaranalys
Två webinar á 30 minuter
Del 1, Tisdag 3 december 2024, kl. 11:00-11:30:
Varför beteende- & användaranalys för bättre kundresor är nyckeln till framgång. Special Guest: Lars Schleibach, Senior Solution Engineer, FullStory.
Del 2, Tisdag 10 december 2024, kl. 11:00-11:30:
Från insikt till förbättring – Använd data för att optimera användarupplevelsen
Varför är detta viktigt?
Att analysera användares beteende på din sajt är en av de enklaste och mest effektiva sätten att skapa bättre kundrelationer, öka lojaliteten och självklart boosta konverteringar.
För vem passar våra webinars?
För dig som jobbar med marknadsföring och försäljning på webbsidor som kan vara e-handel, statlig myndighet, utbildningssektor, kultur och media, frivilligorganisation, sportklubb, transportföretag, banker…Listan kan göras lång!
Vem presenterar?
Jojje Borssén på Omniarch (bilden) har tillsammans med Lars Schleibach på Fullstory tagit fram User Experience Intelligence Assessment (UXI) som på kort tid hjälpt många företag att omvandla besökares frustrationer till förbättrade kundresor, högre försäljning och en mer engagerad användarupplevelse.
Anmäl dig här!
Del 1: Varför beteende- och användaranalys för bättre kundresor är nyckeln till framgång
Vi djupdyker i varför analys av användarbeteende är viktigt och visar hur även små detaljer kan skapa stora problem och potentiellt försämra kundresan. Vi ger konkreta tips och uppslag på hur ni själva kan komma igång med er användarbeteendeanalys.
När: Tisdag 3 december 2024, kl.11:00-11:30
Var: Google Meet
Hur: Inbjudan via mail (använd formuläret på den här sidan)
Del 2: Från insikt till förbättring – Använd data för att optimera användarupplevelsen
Vi visar hur du kan gå från analys till handling! Med verkliga exempel och fallstudier visar vi hur data från användarbeteendeanalysen kan öka konverteringar, minska kundfrustration och förbättra varje steg på kundresan.
När: Tisdag 10 december 2024, kl.11:00-11:30
Var: Google Meet
Hur: Inbjudan via mail (anmälan måste göras på den här sidan)