Omniarch Podcast #4 – Marknadsmix för E-handel

2023 testar vi podden som format för vår externa kunskapsdelning och det här är det fjärde avsnittet. I det här korta och matiga avsnittet samtalar Omniarchs vd Pelle Petterson med Robert Jojje Borssén om det här:

– Måste man spendera pengar på marknadsföring?
– Cost of Sale (COS) – vad är det?
– Hur stor COS ska man ha?
– COS för varumärke
– COS för retail
– Viktigaste för marknadsmixen
– Testbudget för att testa, testa, testa…
– Måste man ha en mix?
– TikTok i mixen för att nå ny målgrupp
– Social och Google
– Mix för bolag i storleken 10, 100, 500 miljoner kronor?
– Räckviddsmedia – vad är det?
– Performance Marketing – utmaningar för marknadsmixen

Redo att växla upp?
Vi hjälper dig!

Vi brinner för målmedveten affärsutveckling i en digital värld och hjälper dig att växla upp genom välbeprövade strategier. Vill du vara en del av vår framgångsresa? Boka in ett möte, så berättar vi mer!

Kontakta Omniarch