2023 testar vi podden som format för vår externa kunskapsdelning och det här är det fjärde avsnittet. I det här korta och matiga avsnittet samtalar Omniarchs vd Pelle Petterson med Robert Jojje Borssén om det här:
– Måste man spendera pengar på marknadsföring?
– Cost of Sale (COS) – vad är det?
– Hur stor COS ska man ha?
– COS för varumärke
– COS för retail
– Viktigaste för marknadsmixen
– Testbudget för att testa, testa, testa…
– Måste man ha en mix?
– TikTok i mixen för att nå ny målgrupp
– Social och Google
– Mix för bolag i storleken 10, 100, 500 miljoner kronor?
– Räckviddsmedia – vad är det?
– Performance Marketing – utmaningar för marknadsmixen
Hitta och skala upp lönsamma segmentGross Margin 1+2+3 Calculator
Redo att växla upp?
Vi hjälper dig!
Vi är passionerade inför att se, möta och hjälpa dig med dina digitala utmaningar. Ta del av våra beprövade strategier och få hjälp att växa till nya höjder. Vill du vara en del av vår framgångsresa? Boka ett möte så berättar vi mer!