Radically Smarter Commerce-podden om: Improving the customer experience

Mia Kamlén är Senior E-Commerce Consultant hos Omniarch och gästade den engelskspråkiga podden Radically Smarter Commerce. Mia talade om vägar för att förbättra kundupplevelse inom e-handel utifrån sin erfarenhet på Apoteket Hjärtat och Byggmax.

En viktig del i arbetet med t.ex. konverteringsoptimering är att finna vägar för retention. Att jobba med “morötter” för att förmå kunden att stanna kvar som kund. Ett tillvägagångssätt för det är att implementera marketing automation och att hela tiden analysera den data man får in från kundernas beteende.

https://open.spotify.com/episode/56QkMtWSKBYwI4bWDg5c9t

Redo att växla upp?
Vi hjälper dig!

Vi brinner för målmedveten affärsutveckling i en digital värld och hjälper dig att växla upp genom välbeprövade strategier. Vill du vara en del av vår framgångsresa? Boka in ett möte, så berättar vi mer!

Tala med Omniarch - tillväxtbyrå för E-handel