Case: The Tea Centre of Stockholm

Omniarch CASE: The Tea Centre of Stockholm

Som kund så uppskattar vi flexibiliteten hos Omniarch och att man får ta del av all den intern kompetens som finns på bolaget. Beroende på vart vi har befunnit oss i vår e-handelsresa så har Omniarch kunnat anpassa sina konsulter löpande till våra behov.

Fokusområden

E-com. CRO. Kravställare. Digital marknadsföring.

Våra roller

Operativt och strategiskt ansvariga för e handeln.

Vårt uppdrag

Leda och planera utveckling onsite och de digitala plattformarna tillsammans med The Tea Centre och utvecklare. Detta innefattar konverteringsoptimering, UX mock-ups, logistik, betalningsalternativ samt planering och optimering av content samt copy.

Framgångs
faktorer

  • Digital marknadsföring

    Uppskalning och utveckling av de socialt ägda kanalerna. Handlingsplan för aktivering av digital marknadsföring.

  • Kravställare

    Kravställning mot produktionsbyråer och utvecklare. Utveckling och effektivisering av arbetsprocesser.

  • Content och copy

    Uppsättning av en contentplan för att utvinna möjligheten att driva kampanjer onsite och i egna kanaler.

  • Design, branding och UX

    Utveckling av varumärkesprofileringen i form av en ny grafisk profil och en digitalt anpassad logga. Grafisk utveckling av sajt och användarupplevelse med UX-design.

The Tea Centre of Stockholm är East West Company Scandinavia ABs (EWC) första detaljhandel. Den grundades av Vernon Mauris 1979 och är EWCs kronjuvel. Det är en gammaldags, hemtrevlig butik där en enda produkt är till försäljning – nämligen te (Camellia Sinensis).

Träffa oss / Kontakt

letstalk@omniarch.se