PDF: Vi avslöjar hemligheter om åtgärd vid 5 KPI:ers rörelser

PDF: 5 hemligheter om KPI:er som ingen e-handelschef avslöjar!

KPI:er inom e-handel är lätta att finna beskrivningar av. Desto svårare är att faktiskt få veta hur du bör agera när KPI:erna förändras. Omniarch avslöjar i detta dokument hemligheterna kring hur du tolkar fem viktiga KPI:er. Fyll i uppgifterna nedan, kolla inkorgen, öppna mejlet från Omniarch och ladda ner!


Klarspråk om KPI:er och hur du bör agera vid förändring:

“Negativt kundbeteende (kunden väntar på rabatt) behöver motverkas! Samtidigt slår förändringar (lägre rabatter) direkt på försäljning, tillväxt och antal nya kunder.”

“CAC, kombinerat med CLV, som är CRM-avdelningens viktigaste KPI, kan analyser kring skalbarhet och möjligheten till lönsam tillväxt göras.”

Hemligheter avslöjade om action när 5 viktiga KPI:er förändras