Vårt uppdrag
Fokusområden
E-com. CRO. Kravställare. Digital marknadsföring.
Våra roller
Operativt och strategiskt ansvariga för e handeln.
Leda och planera utveckling onsite och de digitala plattformarna tillsammans med The Tea Centre och utvecklare. Detta innefattar konverteringsoptimering, UX mock-ups, logistik, betalningsalternativ samt planering och optimering av content samt copy.
Nyckelaspekter
Digital marknadsföring:
Uppskalning och utveckling av de socialt ägda kanalerna. Handlingsplan för aktivering av digital marknadsföring.
Kravställare:
Kravställning mot produktionsbyråer och utvecklare. Utveckling och effektivisering av arbetsprocesser.
Content och copy:
Uppsättning av en contentplan för att utvinna möjligheten att driva kampanjer onsite och i egna kanaler.
Design, branding och UX:
Utveckling av varumärkesprofileringen i form av en ny grafisk profil och en digitalt anpassad logga. Grafisk utveckling av sajt och användarupplevelse med UX-design.
"Som kund så uppskattar vi flexibiliteten hos Omniarch och att man får ta del av all den intern kompetens som finns på bolaget. Beroende på vart vi har befunnit oss i vår e-handelsresa så har Omniarch kunnat anpassa sina konsulter löpande till våra behov."
Gihan Mauris
Managing Director, E.W.C Scandinavia AB
Fler case:
Happy Homes
Life
Redo att växla upp?
Vi hjälper dig!
Vi brinner för målmedveten affärsutveckling i en digital värld och hjälper dig att växla upp genom välbeprövade strategier. Vill du vara en del av vår framgångsresa? Boka in ett möte, så berättar vi mer!