Vårt uppdrag
Fokusområden
E-com. CRO. Kravställare. Digital marknadsföring.
Våra roller
Operativt och strategiskt ansvariga för e handeln.
Leda och planera utveckling onsite och de digitala plattformarna tillsammans med The Tea Centre och utvecklare. Detta innefattar konverteringsoptimering, UX mock-ups, logistik, betalningsalternativ samt planering och optimering av content samt copy.
Nyckelaspekter
Digital marknadsföring:
Uppskalning och utveckling av de socialt ägda kanalerna. Handlingsplan för aktivering av digital marknadsföring.
Kravställare:
Kravställning mot produktionsbyråer och utvecklare. Utveckling och effektivisering av arbetsprocesser.
Content och copy:
Uppsättning av en contentplan för att utvinna möjligheten att driva kampanjer onsite och i egna kanaler.
Design, branding och UX:
Utveckling av varumärkesprofileringen i form av en ny grafisk profil och en digitalt anpassad logga. Grafisk utveckling av sajt och användarupplevelse med UX-design.
"Som kund så uppskattar vi flexibiliteten hos Omniarch och att man får ta del av all den intern kompetens som finns på bolaget. Beroende på vart vi har befunnit oss i vår e-handelsresa så har Omniarch kunnat anpassa sina konsulter löpande till våra behov."
Gihan Mauris
Managing Director, E.W.C Scandinavia AB
Fler case:
Happy Homes
Life
Redo att växla upp?
Vi hjälper dig!
Vi är passionerade inför att se, möta och hjälpa dig med dina digitala utmaningar. Ta del av våra beprövade strategier och få hjälp att växa till nya höjder. Vill du vara en del av vår framgångsresa? Boka ett möte så berättar vi mer!