The Tea Centre of Stockholm

Case
Tea Centre
Tea Centre

Vårt uppdrag

  • Fokusområden

    E-com. CRO. Kravställare. Digital marknadsföring.

  • Våra roller

    Operativt och strategiskt ansvariga för e handeln.

Leda och planera utveckling onsite och de digitala plattformarna tillsammans med The Tea Centre och utvecklare. Detta innefattar konverteringsoptimering, UX mock-ups, logistik, betalningsalternativ samt planering och optimering av content samt copy.

Framgångsfaktorer

  • Digital marknadsföring

    Uppskalning och utveckling av de socialt ägda kanalerna. Handlingsplan för aktivering av digital marknadsföring.

  • Kravställare

    Kravställning mot produktionsbyråer och utvecklare. Utveckling och effektivisering av arbetsprocesser.

  • Content och copy

    Uppsättning av en contentplan för att utvinna möjligheten att driva kampanjer onsite och i egna kanaler.

  • Design, branding och UX

    Utveckling av varumärkesprofileringen i form av en ny grafisk profil och en digitalt anpassad logga. Grafisk utveckling av sajt och användarupplevelse med UX-design.

"Som kund så uppskattar vi flexibiliteten hos Omniarch och att man får ta del av all den intern kompetens som finns på bolaget. Beroende på vart vi har befunnit oss i vår e-handelsresa så har Omniarch kunnat anpassa sina konsulter löpande till våra behov."

Gihan Mauris

Managing Director, E.W.C Scandinavia AB

Redo att växla upp?
Vi hjälper dig!

Vi brinner för målmedveten affärsutveckling i en digital värld och hjälper dig att växla upp genom välbeprövade strategier. Vill du vara en del av vår framgångsresa? Boka in ett möte, så berättar vi mer!

Kontakta Omniarch