2023 testar vi podden som format för vår externa kunskapsdelning och det här är det sjunde avsnittet. Ämnet är internationalisering.
Varför ska man gå internationellt?
Ska man inte bara nöja sig med den marknad man lanserat på?
Vad krävs, för vem passar det, för vem passar det inte?
* Vi delar med oss av dokumentet som kan ligga som grund till en kartläggning av Europeiska marknaden. Maila letstalk@omniarch.se med rubriken “NEW MARKET LOCALIZATION” för att få dokumentet skickat till dig. *
Var börjar man vid internationell lansering?
1. Bara börja någonstans!
2. Budgetera ordentligt – det kan vara kostsamt.
3. Anpassa er mot lokala marknaden.
– Övergripande tips: Håll det enkelt och lokalt.
Redo att växla upp?
Vi hjälper dig!
Vi brinner för målmedveten affärsutveckling i en digital värld och hjälper dig att växla upp genom välbeprövade strategier. Vill du vara en del av vår framgångsresa? Boka in ett möte, så berättar vi mer!
